Лист МОН від 29.03.2022р. №1/3737-22 "ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ"
Критерії, правила і процедури оцінювання
І. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти (наказ МОНМС від 13.04.2011 р. № 329)
- Оцінювання учнів 1 класу (листи МОНУ від 18.05.2018 р. №2.2-1250 та від 21.05.2018 р. №2.2-1255(у форматі .doc))
- Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (наказ МОН від 05.05.2008р. №371)
ІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педагогічних працівників закладу
1. Атестація педагогічних працівників (наказ МОН № 930 від 06.10.2010 р.«Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників») .
2. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (наказ МОН №36 від 15.01.2018 р.«Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»).
3. Сертифікація педагогічних працівників (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р.).
4. Професійний стандарт «Вчитель початкових класів ЗЗСО» (наказ міністерства соціальної політики України від 10.08.2018 р. №1143)
ІІІ. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу
1. Атестація. Зміни до типового положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН ВІД 08.08.13 р. № 1135)
2. Повноваження керівника закладу освіти (стаття 26 ЗУ "Про освіту")
3. Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти (наказ МОН України 28.03.2018 р. № 291)
Коментарi